Zpět na výpis akcí

Gastrozážitek s Lukášem Hejlíkem

Brno

O akci

První setkání Ladies Clubu v letošním roce se konalo 11. března v Brně. Ve vyhlášené restauraci Kohout NA VÍNĚ jsme spolu s dámami ochutnaly osmichodové menu ve francouzském stylu spojené s vinnou degustací. Po báječné večeři se k nám připojil náš host - herec, moderátor a tvůrce Gastromapy Lukáš Hejlík

Kromě své cesty od herectví k projektu scénického čtení Listování Lukáš povídal především o projektu Gastromapa. Jde o jeho srdcovou záležitost, která vznikla spíše náhodou, od Facebookové stránky se vyvíjela přes Gastrokroužek a interaktivní mapu až do vlastní mobilní aplikace. Ke všem těmto projektům Lukáš ještě chystá vlastní knihu, která čtenářům či čtenářkám představí 365 tipů na skvělou snídani, kávu, večeři nebo třeba kempovou svačinu.

Lukášova hyperaktivita a upovídanost je pověstná a dámy v tomto případě rozhodně nebyly zklamané. Brzy se ukázalo se, že vášeň pro skvělé jídlo mají dámy s Lukášem společné. Večer tak pokračoval do pozdních hodin a společně s hosty jsme odcházely se spoustou (nejenom) gastronomických zážitků. 

Kontaktujte nás
ladiesclub@kpmg.cz
+420 222 123 111
KPMG Česká republika, s. r. o.
Pobřežní 1a
186 00 Praha 8

Souhlasím s tím, aby společnosti KPMG Česká republika, s.r.o., se sídlem Pobřežní 1a, 186 00 Praha, IČ: 00553115, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 326, KPMG Česká republika Audit, s.r.o, se sídlem Pobřežní 1a, 186 00 Praha, IČ: 49619187, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 24185 a KPMG Legal s.r.o., advokátní kancelář, se sídlem Pobřežní 1a, 186 00 Praha, IČ: 24733598, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 169791 (dále jen „KPMG“) zpracovávaly mé výše uvedené osobní údaje pro marketingové účely, a to způsobem, v rozsahu a za podmínek uvedených níže a v Informačním memorandu o zpracování osobních údajů (dále jen „Informační memorandum“).

Důvodem zpracování osobních údajů pro marketingové účely je možnost zasílat obchodní sdělení, marketingové materiály, publikace a pozvánky na odborné semináře, konference a další společenské akce.

KPMG mě může kontaktovat jak prostřednictvím elektronické formy komunikace (e-mail, telefon sociální sítě, atp.), tak prostřednictvím dopisu, dodáním firemního časopisu či jakýmkoliv jiným způsobem. Zpracování osobních údajů pro marketingové účely je prováděno ve zde uvedeném rozsahu pouze na základě tohoto mnou udělovaného souhlasu. Pakliže souhlas neudělím, ale ani nevznesu námitku, může KPMG omezeně